Targi Kielce S.A. Drugi w Europie Środkowo-Wschodniej organizator targów i wystaw. Targi Kielce, jeden z dwóch liderów targowych w Polsce, to 90 000 m2 powierzchni wystawienniczej, a w tym 36 000 m2 w 7 pawilonach wystawienniczych z nowoczesną infrastrukturą. Targi Kielce to rocznie 217 000 zwiedzających i gości z blisko 60 krajów, 6 000 wystawców oraz 175 000 m2 wynajętej powierzchni wystawienniczej. W kalendarzu Targów Kielce jest ponad 70 wydarzeń – targów, wystaw i 500 konferencji - m.in. PLASTPOL – najbardziej międzynarodowe targi w Polsce, znany na całym świecie MSPO – trzecie targi przemysłu obronnego w Europie, AUTOSTRADA-POLSKA – jedyne takie targi w Europie, SACROEXPO – największe targi sakralne w Europie oraz AGROTECH – najchętniej odwiedzane targi rolnicze. Targi Kielce są organizatorem konferencji, seminariów i koncertów. W najnowocześniejszym w Polsce pawilonie wystawienniczym o powierzchni 5355 m2, możliwa jest organizacja kongresów i eventów dla 4500 osób. W sierpniu 2013 oddano do użytku nowe Centrum Kongresowe na ponad 1000 osób. W ramach rozbudowy powstał również parking wielopoziomowy na 480 samochodów oraz terminal wejściowy od strony zachodniej. Do Targów Kielce należy jedna trzecia udziału w polskim rynku targowym. Wśród organizatorów wystaw z Europy Środkowo – Wschodniej, kielecki ośrodek targowy znajduje się na drugiej pozycji pod względem liczby wystawców i trzeciej pod względem wynajętej powierzchni, wyprzedzając HUNGEXPO Budapeszt czy Międzynarodowe Targi Kijów. |
Grono Targowe Izba Gospodarcza Grono Targowe Kielce z siedzibą w Kielcach działa na obszarze Województwa Świętokrzyskiego. Jest koordynatorem klastra usługowego „Grono Targowe Kielce”. W jej skład wchodzi 88 członków, którzy związani są z pbranżą wystawienniczą. Do podstawowych celów i zadań Izby należy w szczególności podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw działających w obszarze organizacji i obsługi imprez targowo – kongresowych oraz usług towarzyszących, wzmacnianie powiązań między lokalnymi firmami i otoczeniem instytucjonalnym – jednostkami naukowo-badawczymi, szkołami, instytucjami publicznymi, oraz instytucjami wspomagania biznesu, reprezentowanie interesów gospodarczych zrzeszonych w niej podmiotów, internacjonalizacja członków Izby, podwyższanie innowacyjności członków Izby. |
Wyższa Szkoła Promocji - organizator Podyplomowych Studiów Organizacji Wydarzeń i Sponsoringu Studia dostarczają profesjonalnej wiedzy z zakresu zarządzania organizacją wydarzeń promocyjnych i sponsoringu, promocji wydarzeń, metod pozyskiwania sponsorów i patronów, pomiaru efektywności eventów. Studia profilowane praktycznie, nastawione na trening umiejętności. Wydarzenia są najszybciej rozwijającą się formą komunikacji biznesowej i generują coraz to nowe formy komunikacji z uczestnikami i przyjmują nowe funkcje w marketingu. Wiedza na temat wydarzeń promocyjnych ewoluuje bardzo powoli. W Polsce wydano dotychczas niewiele monografii dotyczących event marketingu i kilka publikacji poświęconych sponsoringowi. Naukowców zajmujących się tą tematyką można policzyć na palcach obu rąk. Jednocześnie lawinowo rośnie liczba agencji eventowych i pracujących w nich osób. Konkurencja na tym rynku sprowadza się do podstawowego czynnika: kompetencji. Szczegóły: http://wsp.pl/index.php/pl,2,75,85,1,poedyploemoewe_studia_oerganizacji_wydarzen_i_spoensoeringu_ |