AbstraktyWpływ współpracy sieciowej i dzielenia się wiedzą na proces innowacji w przemyśle spotkań - Piotr Zmyślony , Marek Zieliński, Grzegorz LeszczyńskiOdpowiedzialność za społeczność lokalną jako czynnik przewagi konkurencyjnej w branży spotkań - Magdalena Kachniewska Ekonomiczne skutki spotkań konferencyjnych - Krzysztof Cieślikowski Przyciąganie turystów biznesowych jako przyszłych odwiedzających dla przyjemności jako element relacji między rozwojem turystyki biznesowej i turystyki czasu wolnego w obszarach recepcji turystycznej - Michał Żemła Wykorzystanie wiedzo-intensywnych usług biznesowych przez branżę spotkań w Krakowie. Wyniki badań - Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki Przygotowanie do obsługi turystów biznesowych w hotelach wysokokategoryzowanych w Polsce. Stan i Perspektywy - Anna Kalinowska - Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz |
Paliwo dla mózguPodczas naszej laboratoryjnej konferencji „Innowacje w przemyśle spotkań” nie może zabraknąć wątku „Food for brain” – wpływu potraw na efektywność pracy umysłowej. Publikujemy menu przygotowane zgodnie z zaleceniami w tym zakresie. Polecamy lekturę tekstu z najnowszego numeru magazynu „IBTM DIARY” http://view.pagetiger.com/TheIBTMDiaryJuly2014Materiały do pobrania: Menu Artykuł "Food for Brain" |
Przemysł Spotkań w Polsce 2014„Stowarzyszenia profesjonalne w tworzeniu przemysłu spotkań w Polsce. Perspektywy rozwoju branży kongresów, konferencji i wydarzeń biznesowych” - to blisko stustronicowy materiał eksponuje znaczenie ekonomiczne i społeczne przemysłu spotkań – dynamicznie rozwijającej się dziedziny obejmującej kongresy, konferencje i eventy biznesowe, targi oraz imprezy motywacyjne. Materiał przygotowany w formie e-book, powstał w wyniku cyklu konferencji i szkoleń „Meetings Week Poland 2014” (17-21.03.2014 r.). Publikacja sfinansowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. Wydawca: Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”, redakcja: S.Wróblewski z zespołem. Pobierz publikację (plik PDF 18 MB) : http://goo.gl/N9yYqQ |
Program Ambasadorów Kongresów PolskichProgramy Ambasadorów Kongresów są realizowane w kilkunastu krajach świata, polegają na zachęcaniu osób mających kontakty zagraniczne - zwłaszcza naukowców, biznesmenów, specjalistów różnych branż – do skutecznego zapraszania do danego kraju konferencji i kongresów. Organizatorami Programu Ambasadorów Kongresów Polskich są wspólnie Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” (inicjator programu) oraz Polska Organizacja Turystyczna. Najbliższa Gala Ambasadorów Kongresów Polskich odbędzie się w Kielcach w dniu 25.09.2014 r. http://skkp.org.pl/amb_kongresow |
Rozszerzona rzeczywistość dla konferencjiLemon&Orange (lemonorange.pl) dostarcza unikalne doświadczenia z obszaru Augmented Reality i Virtual Reality wykorzystując technologię sterowania ruchem dotykiem i gestem. Krótki teaser z eventu dla McDonalda z użyciem urządzenia: http://vimeo.com/98258302 oraz przykład wykorzystania na targach : http://www.youtube.com/watch?v=1NjBcSW0uIY |
Wykaz artykułów nt branży konferencyjnej w PolsceDziesięć wybranych artykułów z lat 2005-2014 nt branży konferencyjnej w Polsce do pobrania w pdf http://meetingsinstitute.pl/publikacje.html |
Napisali o nas w Warsaw VoiceZapraszamy do zapoznania się z tekstem an temat konferencji Meeting Innovations. Link do artykułu: http://www.warsawvoice.pl/WVpage/pages/article.php/27606/article |