Rejestracja

Partnerzy i Sponsorzy


ZŁOTY SPONSOR




Pierwsza w Polsce porównywarka ofert obiektów konferencyjno-eventowych.

meeting.pl to nowe narzędzie dedykowane branży wydarzeń i spotkań ułatwiające komunikację pomiędzy organizatorami wszelkiego rodzaju kongresów, konferencji, spotkań oraz wydarzeń, a obiektami oferującymi usługi w tym zakresie.

System meeting.pl uruchomiony został w grudniu 2013 roku, po wieloletnich intensywnych pracach przygotowawczych i projektowych. Posiada szereg funkcjonalności umożliwiających dokonanie  zaawansowanej analizy porównawczej ofert dostępnych na rynku centrów konferencyjnych oraz hoteli. Jako jedyny, oferuje dostęp do bazy rekomendowanych obiektów, szczegółowy kreator zapytań ofertowych, krótki czas uzyskania odpowiedzi na zapytania, analizę porównawczą ofert konferencyjnych, możliwość prowadzenia bezpośrednich negocjacji online i przejrzysty sposób zarządzania całym procesem, ze względu na fakt, że wszystkie dane są w jednym miejscu.

Narzędzie meeting.pl wprowadza nową jakość w relacjach pomiędzy Organizatorem a Obiektem. Użytkownikami systemu mogą być wyłącznie wcześniej zarejestrowane firmy, dzięki czemu korzystanie z systemu jest bezpieczne i transparentne.  

Korzystając z meeting.pl:

OBNIŻYSZ KOSZTY realizacji wydarzeń!
ZAOSZCZĘDZISZ CZAS potrzebny na przygotowanie i wysyłkę zapytań ofertowych!
ZYSKASZ NOWĄ JAKOŚĆ poprzez dostęp do bazy sprawdzonych i profesjonalnie działających obiektów!

Jak działa meeting.pl?

Wypełnij formularz
- intuicyjny kreator zapytań pomoże Ci stworzyć szczegółowe zapytanie ofertowe.
Wyślij zapytanie wybierając Obiekty zgodne z Twoimi preferencjami.
Porównaj oferty - system przygotuje analizę porównawczą otrzymanych ofert. Na jej podstawie będziesz mógł przystąpić do negocjacji z wybranymi Obiektami.
Dokonaj wyboru - po negocjacjach, na podstawie analizy porównawczej będziesz mógł wybrać najkorzystniejszą ofertę.

www.meeting.pl


SREBRNY SPONSOR




Utworzona w 1989 roku firma Vienna International Hotelmanagement AG zajmuje się prowadzeniem i rozwojem 38 najwyższej klasy obiektów Hotels & Resorts i 2 projektów hotelowych. Portfel firmy, obejmujący również trzy obiekty należące do Leading Hotels of the World, zawiera hotele miejskie, turystyczne, uzdrowiskowe i kongresowe, położone w dziesięciu krajach europejskich: Austrii, Czechach, Polsce, Chorwacji, Francji, Niemczech, Rumunii, Słowacji, na Białorusi i w Rosji. Obok międzynarodowych produktów związanych z ofertą wakacyjną i rekreacyjną, np. Disneyland® w Paryżu, Loipersdorf, Salzburg, Karlove Vary i Opatija, firma koncentruje się na centrach biznesowych, takich jak Salzburg, Monachium, Berlin, Praga, Kraków, Łódź, Bukareszt, Moskwa i Jekaterynburg.

W Polsce Vienna International Hotelmanagement AG działa z dużym sukcesem już od 1991 roku, kiedy to otworzyła w Międzyzdrojach 4-gwiazdkowy hotel Amber Baltic. Od 2004 grupa zarządza również hotelami: Chopin i andel’s hotel w Krakowie, od maja 2009 r. hotelem andel’s w Łodzi oraz angelo w Katowicach, który został otwarty w marcu 2010 roku. Hotele charakteryzują się stylowym designem, wysoką jakością obsługi oraz nowoczesną ofertą konferencyjną. Szczegółowe informacje o sieci VI dostępne są na stronie: www.vi-hotels.com  

www.vi-hotels.com   

SPONSORZY




BSC Integrated Congress Solutions S.A. zapewnia kompleksową obsługę techniczną dla obiektów konferencyjnych oraz organizatorów konferencji, kongresów i eventów w całym kraju, w oparciu o jedną z największych baz sprzętu w Polsce. Kładziemy nacisk na dostosowanie proponowanych rozwiązań do potrzeb i możliwości Klienta oraz na solidność wykonania, która jest naszym znakiem firmowym. Pracowaliśmy dla większości liczących się obiektów i biur konferencyjnych w kraju, dzięki czemu wiemy jak sprawić, aby Państwa konferencja lub kongres miały odpowiednią oprawę audiowizualną. BSC ICS jest również pionierem w tworzeniu i wprowadzaniu na polski rynek konferencyjny usług opartych na nowych technologiach.

Wśród dostarczanych przez BSC Integrated Congress Solutions S.A rozwiązań znajdują się:
- Systemy do tłumaczenia symultanicznego
- Systemy nagłośnieniowe
- Systemy oświetleniowe
- Systemy dyskusyjne
- Systemy do głosowania
- Systemy wizji
- WiFi na konferencje
- Nowe technologie konferencyjne
Aplikacje mobilne BSC ICS projektowane są specjalnie na potrzeby organizatorów konferencji i kongresów w oparciu o platformę mobilną Goomeo, entuzjastycznie przyjętą na dziesiątkach międzynarodowych konferencji w wielu krajach.
Dzięki naszej konferencyjnej aplikacji mobilnej uczestnik zyskuje łatwy dostęp do informacji organizacyjnych i materiałów konferencyjnych, możliwość prowadzenia networkingu a także interakcji z innymi uczestnikami oraz prelegentami.
Każda z naszych aplikacji zapewnia daleko idące możliwości promowania partnerów imprezy oraz sponsorów. Inwestycja w aplikację mobilną dla konferencji może przyłożyć się do wzrostu dochodowości wydarzenia. Około 75% tworzonych przez nas aplikacji mobilnych w całości finansuje się sama, dzięki atrakcyjnym pakietom reklamowym dla sponsorów.

www.bscics.com



Mazurkas Congress & Conference Management to wyspecjalizowany dział Mazurkas Travel, który od ponad 20 lat zajmuje się kompleksową organizacją i obsługą kongresów, konferencji, zjazdów lub innych tego typu imprez dla przedstawicieli medycyny, nauki, polityki czy też członków różnych organizacji: zawodowych, gospodarczych, sportowych, społecznych  i kulturalnych. Jesteśmy jedną z najdłużej działających firm w tym sektorze polskiego rynku. Rocznie organizujemy kilkadziesiąt imprez krajowych i międzynarodowych, dla kilkunastu tysięcy uczestników z Polski i ze świata. Znajdujemy się na liście rekomendowanych Profesjonalnych Organizatorów Kongresów PCO wWarszawie, Krakowie i Gdańsku. Nasze doświadczenie potwierdza  udział w  takich projektach jak: Polska Prezydencja w Unii Europejskiej w 2011 r., Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2012, Szczyt Klimatyczny COP 19 w 2013 oraz Kongres Europejskiego Towarzystwa Ortodontycznego EOS w 2014r.

http://www.mazurkashotel.pl/




Mazurkas Transport jako jedna z największych firm transportowych w Polsce zajmująca się wynajmem luksusowych autokarów, minibusów oraz limuzyn z kierowcą, od ponad 20 lat oferuje swoim klientom komfortową i bezpieczną podróż w kraju i za granicą. Obsługujemy delegacje rządowe, kongresy, imprezy firmowe, wyjazdy szkoleniowe, turystyczne i wiele innych. Przy przewozie osób korzystamy z własnego taboru jak również współpracujemy ze sprawdzonymi przewoźnikami z całej Polski, zapewniającymi równie wysoki standard usług. Nasze usługi transportowe są zarządzane z naszego centralnego biura transportu w Warszawie, które jest do Państwa dyspozycji przez całą dobę siedem dni w tygodniu. Zapewniamy Państwu najwyższą jakość usług a nasz dział logistyczny pomoże Państwu przy organizacji najbardziej skomplikowanych zleceń transportowych na terenie całego kraju.



NextGen Meetings jest firmą ekspercką, która pomaga wdrażać nowatorskie rozwiązania technologiczne w branży spotkań. Pracujemy z obiektami konferencyjnymi i organizatorami konferencji i kongresów, często we współpracy z firmami z branży nowych technologii. Naszą rolą jest pomoc w starannym wyborze i wprowadzeniu dokładnie tych rozwiązań, które mogą pomóc stawić czoło bieżącym wyzwaniom naszych klientów. Jesteśmy dystrybutorem na Polskę silnika do aplikacji mobilnych Goomeo.
Wśród proponowanych przez nas usług dla branży konferencyjnej znajdują się:
- aplikacje mobilne dla konferencji
- systemy rejestracyjne
- audyty technologiczne dla obiektów konferencyjnych

www.nextgenmeetings.pl



Mamy przyjemność zaproponować Państwu ofertę "Super Prezentów Firmowych".
Swoje  doświadczenie w branży reklamowej zdobywamy od 1996 r.
Współpracujemy z najlepszymi  na polskim rynku dystrybutorami i producentami materiałów reklamowych.
Mamy kontakty z najrzetelniejszymi dostawcami wysokiej jakości produktów i opakowań.
Znajomość branży, wiedza i kreatywność - to gwarancja Państwa zadowolenia i doskonałych projektów.
 
Zapraszamy do współpracy!
Iwona Worotyńska
biuro@superprezentyfirmowe.pl
www.superprezentyfirmowe.pl
501-239-217



Syskonf to internetowy system rejestracji i obsługi uczestników konferencji, kongresów, szkoleń i innych eventów. Poprzez prosty w obsłudze panel administracyjny organizator może samodzielnie uruchomić formularz zgłoszeniowy on-line i zarządzać stroną internetową wydarzenia.
Platforma Syskonf.pl umożliwa m.in.:
  •     rejestrację w wielu językach, przyjmowanie opłat w różnych walutach
  •     różnicowanie cen i opcji dla poszczególnych kategorii uczestników
  •     obsługę płatności (przelewem, płatności on-line) i monitorowanie wpłat
  •     wystawianie faktur (proforma, VAT, faktur zbiorczych / grupowych)
  •     uruchomienie osobnego formularza do przesyłania abstraktów
  •     wydruk spersonalizowanych identyfikatorów i certyfikatów
  •     wysyłkę selektywnego i spersonalizowanego mailingu
  •     obsługę recepcji na miejscu, prowadzenie kontroli dostępu do sal
  •     integrację z platformami aplikacji mobilnych
Dzięki automatyzacji zadań Syskonf usprawnia proces obsługi uczestników oraz minimalizuje ryzyko pomyłek. System został stworzony przez Netventure Sp. z o.o. przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

www.syskonf.pl



RejsClub.pl powstał z zamiłowania do cruisingu. Ludzie, którzy go tworzą jako jedni z pierwszych w Polsce kilkanaście lat temu zaczęli polecać i reklamować tę formę wypoczynku.
Co więcej sami mieli okazję wiele razy z niej korzystać i zdobyć praktyczne doświadczenie.
Jesteśmy jedynym na polskim rynku biurem oferującym tak bogaty i kompleksowy wybór rejsów. W naszej ofercie posiadamy aktualnie ponad 40 armatorów i ponad 7000 rejsów.
 
Aktywnie wprowadzamy na rynek rejsy po rzekach całego świata oraz rejsy ekspedycyjne.
 
Każdego roku coraz więcej firm docenia wyjątkowość i niecodzienność rejsów, organizując swoje imprezy firmowe na statkach wycieczkowych. Nasz dział grupowy oferuje bardzo wiele możliwości, od rejsów największymi statkami
świata, po czartery luksusowych żaglowców i mega jachtów. Stała współpraca z wieloma znanymi firmami to rekomendacja naszych usług.
 
Naszym priorytetem jest stuprocentowe zadowolenie klienta.
 

Złoty sponsor

  



Srebrny sponsor








Sponsorzy













Patroni medialni

 



 




 

   

CELE KONFERENCJI

Celem konferencji jest wskazanie rozwiązań pozwalających na zwiększanie efektów spotkań i wydarzeń biznesowych poprzez zastosowanie nowych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań organizacyjno-programowych. Szczególnym walorem tej konferencji-laboratorium będzie uczestnictwo zarówno reprezentantów ośrodków akademickich, jak i praktyków przemysłu spotkań. W wyniku otwartej debaty wspomaganej przez moderatorów wypracowane zostaną zalecenia dla wdrażania w Polsce nowej generacji konferencji i kongresów: atrakcyjnych, twórczych i rozwojowych. Uczestnicy konferencji jako pierwsi otrzymają ekskluzywne materiały z wnioskami z konferencji.
Referaty docelowo zostaną  opublikowane. Językiem konferencji będzie język polski.


KOSZTY I ZGŁOSZENIA 
UCZESTNICTWA

Konferencja jest bezpłatna dla autorów referatów, panelistów oraz zleceniodawców - planistów konferencji z korporacji i stowarzyszeń. Liczba miejsc bezpłatnych - ograniczona.
Opłata 300 zł + 23% VAT dla usługodawców (hotele, agencje) i innych zainteresowanych. Uczestnicy ponoszą koszty podróży i ew. zakwaterowania. Organizatorzy zapewniają ofertę preferencyjnych cen na noclegi. Oferta sponsoringu i prezentacji reklamowych przy konferencji wysyłana jest na życzenie. 
 

OFERTA SPECJALNA

Dla uczestników konferencji zapewniamy zaproszenia na Galę Ambasadorów Kongresów Polskich (wieczór 25.09.2014 r.) - wymagana rejestracja do 15 sierpnia 2014 r.


ZNAJDŹ NAS NA:

PRELEGENCI

     
zobacz wszystkich